Πως θα μπορούσε να είναι ένα μπάνιο εμπνευσμένο από την ζωή, το έργο, τις ιδιαίτερες προτιμήσεις και την προσωπικότητα ενός διάσημου προσώπου όπως ο James Bond ή ο Λεονάρδο ντα Βίντσι ή ενός διάσημου μουσικού συγκροτήματος όπως τα διάσημα σκαθάρια, οι Beatles; Αυτό το ερώτημα έθεσαν οι διοργανωτές της φετινής έκθεσης «Cersaie» στη Μπολόνια.

Η έκθεση ανήκει στις μεγαλύτερες εμπορικές εκθέσεις διεθνώς στο τομέα των πλακιδίων και του μπάνιου. Στα περίπτερα των εκθετών ο επισκέπτης μπορεί να δει τα τελευταία προϊόντα και τάσεις στην αγορά των κεραμικών και των ειδών υγιεινής. Ωστόσο, αυτή η έκθεση προσφέρει στους επαγγελματίες επισκέπτες της πολύ περισσότερες πληροφορίες και εμπειρίες. Από μια ματιά στις νέες προτάσεις των μεγάλων εργοστασίων τα αγοράς, μέσα από τα περίπτερά τους, κάτι που μπορεί να συναντήσει κανείς σε μια συνηθισμένη βιομηχανική έκθεση, μέχρι εξειδικευμένες ημερίδες, ομιλίες και παρουσιάσεις αλλά και «εικαστικού» και σχεδιαστικού (Design) ενδιαφέροντος θέματα όπως την φετινή δημιουργική ιδέα με τα «Μπάνια Διάσημων».

Μπάνια Διάσημων

Η έκθεση ειδικά σχεδιασμένων μπάνιων υπό τον τίτλο “Famous Bathrooms” μπάνια διάσημων πρόσφεραν στους επισκέπτες σχεδιαστικές ερμηνείες μπάνιου εμπνευσμένη από προσωπικότητες που έχουν διαμορφώσει την ιστορία. Από τους The Beatles μέχρι το Sigmund Freud, από το Coco Chanel μέχρι το Piet Mondrian και από το Le Corbusier έως τη Maria Callas αλλά και τον James Bond και το Λεονάρδο ντα Βίντσι. Βάση της ιδέας στην οποία δούλεψαν οι designers ήταν ότι το μπάνιο είναι ένας προσωπικός χώρος ευεξίας. Είναι ένα δωμάτιο που ο κάθε σχεδιαστής θα πρέπει να το διαμορφώσει έτσι ώστε να ταιριάζει στην προσωπικότητα του χρήστη.

 

Επιπλωμένα και προσαρμοσμένα σύμφωνα με τις προσωπικές ανάγκες διασήμων προσώπων, τα λουτρά διασήμων παρουσίασαν με έξυπνο τρόπο και εφευρετικότητα τα προιόντα της έκθεσης. Ας ρίξουμε λοιπόν μια ματιά στα «Μπάνια Διασήμων» που έχουν ξεχωρίσει στους διάφορους τομείς τους – την τέχνη, τον πολιτισμό, την επιστήμη, τη μουσική ή τον κινηματογράφο – από την κλασική εποχή μέχρι σήμερα.

Το αποτέλεσμα ήταν, αν μη τι άλλο, διασκεδαστικό και ενημερωτικό και σίγουρα μπόρεσε να πυροδοτήσει την περιέργεια των επισκεπτών, και να προσφέρει πολλές ιδέες για έμπνευση.


Πηγή: Γραφείο Τύπου της έκθεσης Cersaie, Youtube

Του Σπύρου Ζούγρη

Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On PinterestCheck Our Feed
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων