Workshop με θέμα «Πώς να προδιαγράψετε ένα επιτυχημένο ξενοδοχείο από τον σχεδιασμό μέχρι την πώληση!» θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Sofitel Athens στην περιοχή του Αεροδρομίου. Η είσοδος είναι δωρεάν και χρειάζεται η προσκόμιση ηλεκτρονικού εισιτηρίου που μπορούν να εκδώσουν οι ενδιαφερόμενοι από το site toy 100% hotelshow που διοργανώνει το workshop. Το Workshop απευθύνεται σε αρχιτέκτονες, μηχανικούς, ξενοδόχους, designers και γενικότερα σε όσους έχουν ενδιαφέρον για το σχεδιασμό και την λειτουργία ενός ξενοδοχείου. Τρία είναι τα βασικά μέρη με αντίστοιχους ομιλητές και θέματα τα οποία θα αναλυθούν.

ΤΟ CONCEPT

Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες για την δημιουργία ενός ξενοδοχειακού concept και πως επηρεάζουν την ανάπτυξή του από το design μέχρι και τις πωλήσεις.

Keypoints:

– Για ποιο λόγο είναι απαραίτητη η διασαφήνιση του concept για την σωστή αρχιτεκτονική ανάπτυξη ενός ξενοδοχείου.

– Πως το σωστά προδιαγεγραμμένο concept επηρεάζει τις συνολικές πωλήσεις του ξενοδοχείου.

– Ποια στοιχεία πρέπει να λάβει υπόψιν ο ξενοδόχος για την σωστή προδιαγραφή ενός πετυχημένου ξενοδοχείου.

Curator: Ζένιος Ζένιου | Upselling Hotel

Duration: 10.00-12.00

ΤΟ DESIGN

Πως το Design και η αισθητική του ξενοδοχείου διαμορφώνουν την συνολική εμπειρία του επισκέπτη, και πως συνδέονται με την ικανοποίησή του και κατά συνέπεια με τις πωλήσεις.

Keypoints:

– Ποια είναι τα στοιχεία που χρειάζεται ο Αρχιτέκτονας και ο Interior Designer για έναν επιτυχημένο σχεδιασμό του ξενοδοχείου.

– Ποια είναι τα σημαντικότερα στοιχεία στον σχεδιασμό που επηρεάζουν την λειτουργικότητα και την υψηλή ικανοποίηση του πελάτη που μεταφράζεται σε κριτικές.

– Πως ο Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός και το Design μπορούν να γίνουν πωλησιακό πλεονέκτημα και να ενισχύσουν τον τζίρο του ξενοδοχείου.

Curator: Μαρία Σφυράκη | ATN Constructions

Duration: 12.30-14.30

 

THE ONLINE SALES IDENTITY

Τι πρέπει να ληφθεί υπόψιν κατά τη διαμόρφωση του online identity του ξενοδοχείου και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί το design και το concept σε επίπεδο b2b & b2c πωλήσεων.

Keypoints:

– Πως ορίζεται το Ξενοδοχειακό Online Identity και γιατί δεν συνδέεται πλέον μόνο με το website αλλά με την συνολική αποτύπωση του ξενοδοχείου στο διαδίκτυο.

– Ποια είναι τα σημεία κλειδιά που πρέπει ο ξενοδόχος να προσέξει έτσι ώστε να αυξήσει τις απευθείας κρατήσεις στο δικό του booking engine αυξάνοντας το συνολικό του revenue.

– Πως συνδέεται το design και το concept του ξενοδοχείου με τις πωλήσεις και με ποιό τρόπο μπορεί να αξιοποιηθεί έτσι ώστε να ενισχύσει τις πωλήσεις του ξενοδοχείου σε ταξιδιώτες αλλά και travel agents.

Curator: Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος | Hotelgenius

Duration: 15.00-17.00

ΠΟΥ & ΠΟΤΕ

Το Workshop θα πραγματοποιηθεί στις 10/2/2018 στο ξενοδοχείο Sofitel

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να πάρετε στο τηλέφωνο 2109408714 ή στην σελίδα του site ΕΔΩ

Σημ.* Η φωτογραφία του άρθρου είναι από project  της ATN Constructions (Roof Garden – APOLLO RESORT ART HOTEL)

Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On PinterestVisit Us On Google PlusCheck Our Feed