Grohe: προσθέτοντας Νοημοσύνη στο Μπάνιο
Ένα καινοτόμο σύστημα για το έξυπνο σπίτι, η “συμφωνία του νερού”, μια λεκάνη τουαλέτας με πολλές δυνατότητες και ένα εκπαιδευτικό βιβλίο για το νερό είναι τα νέα που παρουσίασε ο Grohe στην ISH.
Επανερχόμαστε στα όσα είδαμε και ακούσαμε για το μπάνιο στην μεγάλη έκθεση της Φραγκφούρτης ISH και ειδικότερα σε συγκεκριμένα προϊόντα και τεχνολογίες μεγάλων εταιρειών όπως οι Grohe, Duravit, Geberit, Keramag, Laufen, Tubes κ.α. τις οποίες θα σας παρουσιάσουμε σταδιακά. Το Bathroomplus γύρισε από την έκθεση της Φραγκφούρτης με την βαλίτσα του γεμάτη από νέες ιδέες για το μπάνιο, νέες τεχνολογίες, νέες τάσεις και νέα προϊόντα.
Τα έμπειρα στελέχη της ομάδας εργασίας προχωράνε τώρα στο στάδιο της αξιολόγησης και της επιλογής αυτών που θα προστεθούν στην συλλογή μας. Η διαδικασία της επιλογής είναι μια σύνθετη και απαιτητική εργασία στην οποία θα πρέπει να συνυπολογιστούν παράμετροι όπως το πόσο κατάλληλο είναι το κάθε προϊόν για την ελληνική αγορά με τις ιδιαιτερότητες της, πόσο έχει αποδεχτεί η διεθνής αγορά τις νέες αυτές τεχνολογικές τάσεις, το κόστος του κάθε προϊόντος και φυσικά το κύρος και την αξιοπιστία της επιχείρησης που είναι πέρα από κάθε διαπραγμάτευση. Τις επόμενες μέρες θα σας παρουσιάσουμε τις νέες επιλογές του bathroomplus για την συλλογή του. Εν το μεταξύ, ας μεταφερθούμε νοητά στη Φραγκφούρτη για να δούμε το τι μας προτείνουν μεγάλοι ευρωπαϊκοί οίκοι.
Grohe: προσθέτοντας Νοημοσύνη ως τον τέταρτο στοιχείο στο έξυπνο σπίτι
Με το σύνθημα “Νερό. Νοημοσύνη. Απόλαυση», ο Grohe εισήγαγε πολλές νέες ιδέες, σχέδια και προϊόντα που βελτιώνουν την ευημερία στο σπίτι, καθώς και ένα καινοτόμο σύστημα για το έξυπνο σπίτι που αναλαμβάνει το έργο της προστασίας του σπιτιού από ζημιές που μπορούν να προέλθουν από το νερό.
Grohe Sense and Grohe Sense Guard.
Το σύστημα Grohe Sense, που παρουσίασε η μεγάλη διεθνής γερμανική εταιρεία στην έκθεση, μπορεί να προειδοποιήσει τους ιδιοκτήτες ακινήτων σε περίπτωση διαρροής νερού, πλημμύρων και ανεπιθύμητων επίπεδων υγρασίας. Παράλληλα, δρώντας κατασταλτικά το Grohe Sense Guard διακόπτει άμεσα την παροχή νερού σε περίπτωση διαρροής νερού. “Το έξυπνο σπίτι δεν είναι ανάγκη να είναι ψηφιακό για να είναι έξυπνο. Εμείς στο Grohe δεν αναζητάμε την χρήση ψηφιακής τεχνολογίας απλά για να δείξουμε ότι είμαστε σύγχρονοι. Αυτό που μας ενδιαφέρει πάνω από όλα είναι η αποτελεσματικότητα.” λέει ο CEO του Grohe Michael Rauterkus.
AquaSymphony
Κατά τη διάρκεια της ISH ο Grohe παρουσίασε, επίσης, ένα ενδιαφέρον σύστημα που απευθύνεται σε πάνω από μια αισθήσεις αποσκοπώντας να προσφέρει μια σφαιρική εμπειρία στο μπάνιο. Ατμός, φως και μουσική “μπαίνουν στο παιχνίδι” της δημιουργίας μιας υψηλού επιπέδου εμπειρίας μπάνιου. Το όλο “πακέτο εμπειρίας”, που προφέρει το ντους που ακούει στο όνομα AquaSymphony, μπορεί να ενταχθεί στην νέα τάση για δημιουργία νέων προϊόντων που εξυπηρετούν το αίσθημα υγείας και ευεξίας αλλά και σε αυτή του Home Spa.
Ατμόλουτρο, ένα ειδικό φως και ένα ειδικό τραγούδι «Βροχή», που δημιουργήθηκε από τον DJ Moguai. Ο Michael Seum, VP of Design, (ο Grohe έχει επενδύσει σε ένα υψηλού επιπέδου εσωτερικό τμήμα σχεδιασμού) αναφέρει σχετικά. «Το AquaSymphony είναι ένας συνδυασμός της κάθε τεχνολογίας ντους που διαθέτουμε. Έχουμε εισαγάγει, επίσης, ένα έξυπνο σύστημα ελέγχου με τρεις εξόδους, που επιτρέπει στο χρήστη να ελέγχει την εμπειρία του ντους με ακρίβεια. Είτε πρόκειται για αναλογικό σύστημα ή για ψηφιακό, βασικός μας στόχος είναι να διασφαλιστεί ότι η εμπειρία του χρήστη είναι στο κέντρο ενδιαφέροντος.»
Με το σχεδιασμό του AquaSymphony, o Grohe σημειώνει στην πράξη ότι η μετάβαση από την αναλογική στην ψηφιακή εποχή του μπάνιου, έχει σαν στόχο τα μπάνια να γίνονται όλο και πιο έξυπνα. Παράλληλα, αποδεικνύει ότι η καινοτομία στον κλάδο “μπάνιο” δεν αφορά πλέον μόνο καινοτομίες σχετικές με τα υλικά και το σχεδιασμό.
Sensia Arena και smart control
Το Smart Control προσφέρει ένα έξυπνο σύστημα ντους για τουαλέτες με τεχνολογία βαλβίδων Lixil. Η Sensia Arena είναι μία κρεμαστή λεκάνη τουαλέτας – ντους τοίχου που κατασκευάζονται στην Ιαπωνία, αλλά έχει σχεδιαστεί στην Ευρώπη, ειδικά για τους ευρωπαίους καταναλωτές, προσφέροντας ό, τι η ομάδα του Grohe περιγράφει ως «εμπειρία υγιεινής». Η εταιρεία, με αυτό το προϊόν, στοχεύει επίσης στην αγορά της Μέσης Ανατολής όπου η χρήση του μπιντέ και της βρύσης/ντους καθαρισμού στη τουαλέτα είναι ιδιαίτερα δημοφιλής. Με τη Sensia Arena, στοχεύει να εξαλείψει τα δύο προαναφερόμενα, δημιουργώντας περισσότερο χώρο στο μπάνιο.Η λεκάνη τουαλέτας Sensia Arena έχει καθαρές σχεδιαστικές γραμμές και μοιάζει με ένα κανονικό WC. Αυτό την καθιστά εύκολα προσαρμόσιμη σε οποιοδήποτε μπάνιο ανεξάρτητα από το στυλ του. Ταυτόχρονα, με την χρήση των νέων τεχνολογικών εξελίξεων στο τομέα των υλικών –και όχι μόνο- συνδυάζει αντιβακτηριδιακή ιδιότητα, αντικολλητική επίστρωση και τεχνολογία δίνης νερού, δημιουργώντας μια πιο υγιεινή τουαλέτα. Από πλευράς σχεδιασμού φαίνεται ότι οι σχεδιαστές ανακαλύπτουν ξανά τις δυνατότητες που τους προσφέρει το χρώμα.
Το βιβλίο του νερού
Το ενδιαφέρον του Grohe για το περιβάλλον και το νερό δεν είναι κάτι καινούργιο για όσους παρακολουθούν την πορεία της εταιρείας. Έχει αποδειχθεί επανειλημμένα με τεχνολογίες που έχει εισάγει στα προϊόντα της για το μπάνιο και την κουζίνα. Αυτή την φορά έρχεται να το αποδείξει με μια ιδέα που αφορά στην εκπαίδευση της νέας γενιάς.
Η ελληνικής καταγωγής Λίνα Βαρυτιμίδου, διευθύντρια δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας για τον Grohe στη Μέση Ανατολή, λέει: «Πρόκειται για μια διαφορετική προσέγγιση της ΕΚΕ (Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης), ξεκινώντας από την εκπαίδευση των παιδιών και, στη συνέχεια, τα παιδιά που λαμβάνουν αυτά τα μηνύματα τα μεταφέρουν στα αδέλφια τους, τους γονείς και την κοινότητα τους. Η ιδέα ήταν να συνεργαστούμε με έναν διάσημο συγγραφέα και να δημιουργήσουμε το «βιβλίο των υδάτων», περνώντας με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο να μηνύματα που θέλουμε. Στόχος μας να συμβάλουμε στο να κτίσουμε, σε μακροχρόνια βάση, μια νέα γενιά περισσότερη ευαισθητοποιημένη στα θέματα της φιλικής στο περιβάλλον διαχείρισης του νερού.»