Close

Κορυφαία επιλογή το μπάνιο στα ξενοδοχεία

Κορυφαία επιλογή αποτελεί το μπάνιο, ανάμεσα στις αγαπημένες συνήθειες μετά την είσοδο στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου. Σύμφωνα με έρευνα μεγάλου συστήματος κρατήσεων (Booking.com) η οποία διεξήχθη πέρυσι (2015) το καλοκαίρι σε δείγμα 6.620 ανθρώπων από τις ΗΠΑ, τον Καναδά, το Ην. Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Αυστραλία, το μπάνιο του ξενοδοχείου συγκεντρώνει το 48% των ψήφων στην προαναφερόμενη ερώτηση και ακολουθούν αμέσως μετά η θέα από το δωμάτιο (47%).

Η σημασία του μπάνιου στα ξενοδοχεία δεν είναι ή πρώτη φόρα που αναδεικνύεται από τα στοιχεία διεθνούς έρευνας. Η τάση αυτή

αποδεικνύεται από τις επιλογές που πραγματοποιούν οι ξενοδόχοι που ανακαινίζουν τα δωμάτια των ξενοδοχείων όσο και από την σημασία που δίνεται από τους αρχιτέκτονες και σχεδιαστές στα νέα ξενοδοχεία που δημιουργούνται. Το bathroomplus διαθέτει ειδικό τμήμα για την πολύπλευρη υποστήριξη των επαγγελματιών και τεράστια πείρα σε εξειδικευμένα έργα ανακαίνισης ξενοδοχείων.

Τη νέα όψη του ξενοδοχείου του μέλλοντος, το οποίο παρουσιάζεται πολύ διαφοροποιημένο σε σχέση με τη σημερινή μορφή του και είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες των ταξιδιωτών, παρουσιάζουν αρχιτέκτονες που ειδικεύονται στο σχεδιασμό των χώρων των ξενοδοχείων καθώς και ειδικοί του κλάδου.

Σύμφωνα με σχετικά πρόσφατο (2015) ρεπορτάζ του businessinsider.com, τα δωμάτια ξενοδοχείων του μέλλοντος διακρίνονται για τη μοντέρνα αισθητική και την ενσωμάτωση καινοτόμων εφαρμογών τεχνολογίας, και διαθέτουν διαφοροποιημένα χαρακτηριστικά ανάμεσα στα οποία αρκετά αφορούν στο μπάνιο του ξενοδοχείου και συνοψίζονται στα εξής:

Το μπάνιο του ξενοδοχείου γίνεται μεγαλύτερο

Αναμένεται να αυξηθεί η επιφάνειά τους μέχρι και κατά 50% ή και περισσότερο της συνολικής επιφάνειας του δωματίου, «κλέβοντας» χώρο αυτό το δεύτερο. Έρευνες δείχνουν ότι οι επισκέπτες των ξενοδοχείων αξιολογούν σε όλο και μεγαλύτερο αριθμό τα δωμάτια βάσει του μπάνιου που διαθέτουν, ενώ η ποιότητα του ξενοδοχείου εξαρτάται από το μπάνιο σε κάθε δωμάτιο και τη διαμόρφωσή του χώρου του.

Το μπάνιο του ξενοδοχείου τείνει να μοιάζει περισσότερο με σπα

Υπάρχει η τάση, στα ξενοδοχεία κάθε κατηγορίας, να επανακαθοριστεί το μπάνιο ώστε να μοιάζει με σπα ώστε να δίνει την αίσθηση εμπειρίας σπα μέσα στα δωμάτια.

Τα δωμάτια των ξενοδοχείων μικραίνουν

Τα ξενοδοχεία προτιμούν όλο και περισσότερο τον εξοπλισμό του βασικού χώρου του δωματίου με τα απολύτως απαραίτητα για εξοικονόμηση χώρου, όπως τα pod hotels (π.χ. το Yotel), και το πρώτο βήμα έγινε με την είσοδο στα ξενοδοχεία των τηλεοράσεων με επίπεδη οθόνη. Η Aloft Concept Room Custom HVAC και η LightingCourtesy της StarwoodAloft πειραματίζονται με οθόνες αφής που ελέγχουν τον φωτισμό και άλλες λειτουργίες του δωματίου.

Άλλα ενδιαφέροντα συμπεράσματα για τις τάσεις που θα διαμορφώσουν τα ξενοδοχεία του μέλλοντος αφορούν σε:

Χαρακτηριστικά high-tech όπως η δυνατότητα ελέγχου του φωτισμού και της θερμοκρασίας δωματίου μέσω του κινητού τηλεφώνου.

Μινιμαλιστικό ντιζάιν και ράφια σε αντιδιαστολή με τα παραδοσιακά ογκώδη έπιπλα.

Μεγαλύτερη έμφαση στην ποιότητα του κρεβατιού

Τα Social media θα επηρεάζουν το ντιζάιν του ξενοδοχείου

Τα ξενοδοχεία θα είναι σχεδιασμένα με πιο φυσικά υλικά

Θα κυριαρχήσει το λευκό. Ουδέτερο ντιζάιν, με μικρές πινελιές χρωμάτων.

Τοπικό άρωμα. Έργα τέχνης από ντόπιους καλλιτέχνες, τοπική γαστρονομία κ.α. θα ταξιδεύουν τον επισκέπτη στην κουλτούρα κάθε περιοχής.

Πηγή: Αρθρογραφία από το τουριστικό site Tornosnews.gr